Masáže Český Krumlov

Obchodní podmínky

Větev třešněVětev třešně

Masáže V Zahradě
Nové Spolí 95
Český Krumlov, 38101
Mail: masazevzahradeck@gmail.com

Kateřina Vaňásková 
: 68519559 
Tel: +420 602 277 000
Spis. značka: S-MUCK 77093/2021 

Michaela Pešková 
: 06898581
Tel: +420 608 741 130
Spis. značka: S-MUCK 76206/2021 

  • Tyto všeobecné podmínky upravují závazkové vztahy mezi poskytovateli masážních služeb ve studiu Masáže V Zahradě (dále jen provozovatel) a kupujícím poskytovaných služeb (dále jen kupující), návštěvníkem studia (dále jen návštěvník) a uživatelem poskytovaných služeb (dále jen zákazník).
  • Provozovatel poskytuje masážní služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem. V případě poskytování masážních služeb mimo provozovnu poskytovatele je poskytovatel oprávněn k poskytnutí služeb sjednat třetí osobu, která je odborně způsobilá k poskytnutí těchto služeb. V takovém případě jedná třetí osoba svým jménem, na vlastní odpovědnost. Provozovateli z takového jednání třetí osoby nevznikají ve vztahu k zákazníkovi žádná práva ani povinnosti.
  • Nákupem dárkového poukazu, dárkového certifikátu, nebo objednáním konkrétního termínu masáže projevuje kupující i zákazník svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.

Obchodní podmínky

Výběr termínu: Termín návštěvy je třeba zarezervovat telefonicky a to minimálně 24h dopředu. Termín návštěvy je možné též zarezervovat vyplněním a odesláním rezervačního formuláře.
Dohodnutý termín je považován za závaznou objednávku.
Provozovatel na dohodnutý termín návštěvy zákazníka rezervuje příslušný čas maséra a prostor studia.

Změna termínu: Pokud se z vážných důvodů nemůžete v dohodnutém termínu na masáž dostavit, informujte o tom předem telefonicky, nejpozději 24 hodin před zahájením masáže. Pozdější přeobjednání se považuje za absenci zákazníka.

Příchod: Přijďte prosím na Vámi domluvený čas masáže, my na Vás budeme čekat u otevřených dveří. Před či po masáži můžete vyčkat venku v zahradě či v naší “společenské místnosti” s šálkem čaje. S ohledem na kapacitu studia přijďte prosím na sjednaný domluvený čas.

Pozdní příchod: Dostaví-li se zákazník max. 15 minut po dohodnutém termínu, bude masáž provedena ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase. Pozdější příchod na masáž se považuje za absenci zákazníka.

Absence či pozdní zrušení: V případě nepřítomnosti nebo příchodu na masáž se zpožděním delším než 15 minut bude po zákazníkovi požadována úhrada hodnoty rezervované doby ve výši 50% objednané doby masáže, případně bude rovnou odečtena z hodnoty certifikátu, poukazu nebo bonusu. V této ceně je započítán pronájem studia a čas maséra.

Odmítnutí masáže: Masáž může být odmítnuta v některých případech:

  • Zákazník se dostaví na masáž se zjevnými příznaky infekčního onemocnění
  • Zákazník se dostaví na masáž v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek
  • Zákazník se dostaví na masáž se zdravotními problémy medicínského charakteru
  • Zákazník se dostaví na masáž v nevyhovujícím hygienickém stavu
  • Zákazník se během objednávání termínu masáže vyjadřuje nepřístojným způsobem

Předčasné ukončení masáže: Masáž může být předčasně ukončena, pokud se:

  • Během masáže u zákazníka objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění
  • Během masáže u zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových látek
  • Během masáže u zákazníka objeví zjevné příznaky zdravotních problémů
  • Během masáže bude zákazník přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným způsobem

Doprovod a přístupnost

  • Masírovanou osobu může doprovázet dospělá osoba.
  • Vyčkat může v prostorech zahrady nebo společné místnosti.
  • Studio není zařízeno na přítomnost dětí, v případě nutnosti (když nejde jinak :)) lze zařídit přítomnost vlastní dětské sedačky nebo dětských kočárků!
  • Studio není zařízeno na přítomnost čtyřnohých mazlíčků, osob na invalidním vozíku, osob s jinak omezenou schopností pohybu.
  • Studio má možnost parkování před domem. 

Osobní věci a cennosti:

  • Naše studio je v bezpečí domácího prostředí. Během celé masáže je studio uzamčeno.
  • Provozovatel však za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před masáží, během masáže i po masáži neručí.

Informovaný souhlas zákazníka:

  • Zákazník je před masáží povinen sdělit svůj zdravotní stav a je následně instruován o zdravotních rizicích, indikacích a kontraindikacích.
  • Pokud  se rozhodne masáž podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas.
  • Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za případné zdravotní komplikace, jež vzniknou zákazníkovi v důsledku jím před výkonem služby neohlášených zdravotních potíží, kterými tento zákazník trpí, či nerespektováním kontraindikací, na něž byl zákazník upozorněn.

Ceník masáží:

  • Ceník masáží je k nahlédnutí ve studiu a online na webových stránkách provozovatele.
  • Ceny platí pro základní provozní dobu v pracovních dnech.
  • Speciální nabídky k nahlédnutí také online. 

Reklamace služeb:

  • Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a  důvěryhodným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele.
  • Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele.
  • V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po zákazníkovi.

Bezpečnost práce a prevence rizik na pracovišti: Vstupem do provozovny vyjadřuje zákazník souhlas se: 

  • svou povinností dodržovat pravidla bezpečnosti práce a prevence rizik na pracovišti provozovatele 
  • a povinností dodržovat bezpečnostní pokyny obsluhujícího maséra.

Souhlas se zpracováním osobních údajů :

  • Objednávkou zákazník souhlasí se zpracováním osobních údajů.
  • Ochrana osobních údajů je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
  • Objednávkou zákazník souhlasí se zpracováním těchto osobních údajů: jméno a příjmení, adresa, bydliště, adresa elektronické pošty a telefonní číslo (dále jen „osobní údaje“).
  • Zákazník souhlasí se zpracováním osobních údajů provozovatelem, a to pro účely vzájemné komunikace, zasílání zpráv s termínem služby a pro účely realizace práv a povinností provozovatele vůči zákazníkovi. Souhlas se uděluje na dobu neurčitou.
  • Zákazník je oprávněn kdykoliv udělený souhlas odvolat a byl poučen o právu na přístup ke zpracovávaným údajům a právu žádat jejich opravu.